Ekologická reklama


Ještě před relativně pár lety byly reklamní předměty hlavním lákadlem nových potenciálních zákazníků. Každá firma měla své oblíbené reklamní zboží, které si nechávala ve velkém vyrábět. Tyto předměty se rozdávaly na konferencích, školeních, poradách, veřejných akcích, ve stáncích, obchodech i jen tak na ulici. Firmy se předháněly, která dá nákladnější, luxusnější a žádanější zboží se svou reklamou. Z pracovních cest jste často odjížděli s igelitovými taškami plnými propisek, kšiltovek, slunečních brýlí, ručníků, klíčenek, lahví, kelímků, lžiček, plyšáků, relaxačních pomůcek atd. V současné době ale tento trend postupně ustupuje.

Reklama bez následků

Jednou z příčin je samozřejmě finanční náročnost pořizování reklamních předmětů, které pak často končí v koši. Zásadnějším faktem ale jsou sílící ekologické snahy a tendence. Jako společnost jsme vedeni k hlubšímu přemýšlení nad hmotnými věcmi, nad tím, co si pořizujeme, co vyhazujeme, čím škodíme životnímu prostředí. A reklamní předměty, které mohou být nevkusné, a hlavně jsou vyráběny ve velkém a s očekáváním krátké životnosti, ty před sebou nemají zářnou budoucnost. Jak tedy ale šířit povědomí o své firmě a dělat vhodnou propagaci? Samozřejmě největší prostor nám poskytuje virtuální online svět, kde můžete mít spoustu propracovaných a na míru vytvořených reklam, můžete psát články, natáčet videa, vkládat fotky nebo nahrávat podcasty.

Chraňme přírodu.

V záplavě jiných online reklam ale zrovna Vaše firma může nešťastnou náhodou zapadnou. Skvělou možností se tedy stávají ekologické reklamní předměty, které jsou vyrobeny z recyklovaných a dále dobře recyklovatelných materiálů, bývají vkusné a mají mnohem delší životnost. V nabídce najdete kromě recyklovaných, bambusových a pšeničných propisek i dřevěné pastelky, bavlněné tašky, poznámkové bloky a zápisníky, skleněné lahve, korkové podtácky, bavlněné zástěry, dřevěné hry, obědové krabičky, termosky i jiné nádobí a spoustu dalšího zboží.

Ještě před relativně pár lety byly reklamní předměty hlavním lákadlem nových potenciálních zákazníků. Každá firma měla své oblíbené reklamní zboží,…